Koostada Scratchi rakendus näite 'Nimi' alusel. Tööjuhised vt. http://rlpa.ttu.ee/scratch/h2/nimi2.pdf ja demo http://rlpa.ttu.ee/scratch/h2/nimi2.html Rakendus koostatakse online keskkonnas https://scratch.mit.edu/ Kasutage mitmeid liikumis- ja muutumisviise (suurus, pööre, värvid, erinevad kostüümid spraidil jm). Kasutage korduseplokke ja valikuplokke (nt. kui põrkab millegi vastu, muudab nt värvi).Kasutage plokki teata (broadcast), et ka teised spraidid saaksid reageerida mingi tähega seotud sündmusele (nt klõpsamisele). Proovige kasutada muutujaid (näiteks loendamiseks, sammu pikkuse määramiseks vm) Üks tegevustest peab kindlasti olema algoleku taastamine: tähtede paigutamine nende algsele kohale, algse pöördenurga, kuju, värvi ja suuruse määramine, eriefektide kustutamine. Töö esitamiseks tuleb rakendus teha kõigile nähtavaks (jagada) - share - ja seejärel kopeerida ülesande juurde rakenduse link (URL).