Kuidas arendada oma ideed ?

Selles loengus esitatakse:

Mängu tähtsaimad elemendid on:

NB! Kui IE ei näita HTML5 dokumenti standartsel viisil (vajuta F12 - kas silumismenüüs on "IE9 standards"), tuleb dokumendi päisesse lisada rida
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1">

See brauser ei tunne objekti canvas!
Lae endale uuem brauser!

Klõpsa mänguväljal; liikumine - nooleklahvid!
Reload, kui mäng on läbi (peatub)!
Alustame lihtsa seenekorjamise mänguga.

Selles mängus peab mängija võimalikult ruttu korjama mänguväljalt seeni.

Probleem:

Seened kasvavad metsas.

Seen on korjatud, kui mängija saab juhtida korjaja (mängija esindaja/avatari) seenele.

Saavutused:

Iga seen annab punkte, mängija peab fikseeritud aja jooksul saama teatud arvu punkte.

Kasutajaliides:

korjamine: korjaja/avatari juhtimine seenele

Variatsioonid

Mängu täiendamiseks võib muuta ülesannet raskemaks. Selleks on palju võimalusi:

  • Teha mängija/korjaja liikumine raskemaks - paigutada mänguväljale juhuslikkudesse kohtadesse takistusi (puid, kive), kuid nii, et puud, seen ja kangelane ei puutuks üksteist (vt seene paigutamist funktsioonis reset). Nüüd tuleb täiendada ka mängija liikumise algoritmi - mängija ei saa minna puust läbi või kivist üle (tuleb kontrollida ka kokkupõrkeid takistustega)
  • Paiguta mänguväljale mitu seent (juhuslik arv ). Mänguvälja uuendamine (reset) võib toimuda kas siis
    - kui kõik seened on korjatud
    - pidevalt - iga korjatud seene asemele ilmub kusagile uus; viimasel juhul peaks ka kontrollima, et ükski seen ei jääks pikema aja jooksul korjamata - see ussitab (

    3. Praegune kokkupõrkefunktsioon (kangelase ja seene piirdenelinurgad lõikuvad) on liiga "lofka" - asenda see funktsiooniga, kus kangelase keskpunkt peab lõikuma seene piirdenelinurgaga.