mängija saavutused (achievements) probleemide lahendamisel - punkid, bonused, relvad, tasemed jne
kuidas neid probleeme ja lahendusi näidatakse mängijale
kui sujuv on see protsess
NB! Kui IE ei näita HTML5 dokumenti standartsel viisil (vajuta F12 - kas silumismenüüs on "IE9 standards"), tuleb dokumendi päisesse lisada rida <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1">
Klõpsa mänguväljal; liikumine - nooleklahvid!
Reload, kui mäng on läbi (peatub)!
Alustame lihtsa seenekorjamise mänguga.
Selles mängus peab mängija võimalikult ruttu korjama mänguväljalt seeni.
Probleem:
Seened kasvavad metsas.
Seen on korjatud, kui mängija saab juhtida korjaja (mängija esindaja/avatari) seenele.
Saavutused:
Iga seen annab punkte, mängija peab fikseeritud aja jooksul saama teatud arvu punkte.
Kasutajaliides:
korjamine: korjaja/avatari juhtimine seenele
klaviatuuriga
hiirega (otse vedades)
kaugmõju/magnetid/jne
Variatsioonid
Mängu täiendamiseks võib muuta ülesannet raskemaks. Selleks on palju võimalusi:
Teha mängija/korjaja liikumine raskemaks - paigutada mänguväljale juhuslikkudesse kohtadesse takistusi (puid, kive), kuid nii, et puud, seen ja kangelane ei puutuks üksteist
(vt seene paigutamist funktsioonis reset). Nüüd tuleb täiendada ka mängija liikumise algoritmi - mängija ei saa minna puust läbi või kivist üle (tuleb kontrollida ka kokkupõrkeid takistustega)
Paiguta mänguväljale mitu seent (juhuslik arv ). Mänguvälja uuendamine (reset) võib toimuda kas siis
- kui kõik seened on korjatud
- pidevalt - iga korjatud seene asemele ilmub kusagile uus; viimasel juhul peaks ka kontrollima, et ükski seen ei jääks pikema aja jooksul korjamata - see ussitab (
3. Praegune kokkupõrkefunktsioon (kangelase ja seene piirdenelinurgad lõikuvad) on liiga "lofka" - asenda see funktsiooniga, kus kangelase keskpunkt peab lõikuma seene piirdenelinurgaga.