SWOT. Õppetööle registreerimine (registering for a specific course) Prior knowledge / experience of a student required for this course (business-process level requirement). Goal (direction): PROCGOAL1.2 as many as possible accepted students have the required prior knowledge / experience. Target: 99%. measure: frequency count of students who have the required prior knowledge, ... Initiative: teacher has to go through the list of student registrations and also check the prior taken courses. Information system has to provide the functionality for that (that is functional requirement). THREAT 2.3: If the target (PROCGOAL1.2) is not achieved, then there might be a THREAT that the teaching process will not follow the planned timetable. Related Opportunity? There would be more time for additional extra topics. Related strengths? Related weaknesses? Related to IS functionality; to some part of the business process; to some Data Objects. If the IS does not provide funtionality to check the prior knowledge of the student, than that is the weakness. If the teacher does not go through the list of registered students (and by default any registration would be accepted)- another weakness. AS-IS: Praegu kehtiv õppetöö korraldus TTÜs. Org. tugevused (strengths): 1. Õppejõud näeb kui palju tudengeid on deklareerinud - saab klassiruumi ümber valida, saab otsustada kas aine toimub regulaarselt või mitte. Mõõdik: kui deklareerimisi tuleb liiga palju, siis peab 2 päeva jooksul leidma suurema klassi või kirjutama ümber (ja publitseerima OISis) kursuse töökorralduse. 2. Õppekavad ja õppeained vastavad riiklikule standardile või määrustele. On defineeritud vastavused erinevate koolide õppeainete vahel. Mõõdik: kui paljud ained omavad defineeritud vastavusi teiste koolide ainetega. Sarnase õppekava sarnased ained (märksõnade vastavuse alusel) peab olema seatud vastavusse vähemalt ühe ainega teisest koolist, 2013/2014 õa lõpuks 95% sellistest samade märksõnadega ainetest. org.sisesed nõrkused: 1. Õppejõud ei kinnita kohe registreerimisi, aga vaikimisi (ilma tagasilükkamiseta) deklareerimine jääb kehtima. Kui tagasilükkamine tuleb vahetult enne punast joont, siis tudengil on raske oma semestri õpingukava muuta. ÕISis ei ole võimalik korralikult kehtestada eeldusainete nõudeid. (Mõõdikud: õppejõu poolt negatiivne tagasiside peaks tulema võimalikult ruttu, 1 tööpäeva jooksul) 2. Tudengid jätavad deklareerimised viimasele hetkele - infosüsteem võibolla ei pea koormusele vastu. Mõõdikud: 10 000 paralleelset deklaratsiooni sisestust koormustase, iga vorm koos andmetega peab avanema 15 sekundi jooksul. Mõõta pidevalt vormide avanemise ajakulu. Välised võimalused (opportunities): 1. Areng: Teise kooli tudengite ülevõtmine (TTÜ ühinemine Audentesega). Võimaluse ärakasutamine: kiire eeldusainete vastavuse kontroll ja kinnitamine? Välised ohud: 1. Arengustsenaarium: Vahetult enne punast joont kaob lumetormi tõttu elekter ja internet. Reaktsioon: pikendada punase joone tähtaega ja teavitada sellest tudengeid? Mõõdik: ? 2. Õppekava ei atesteerita. Mõõdik: atesteeritud õppekavade arv; eesmärk: hoida kõik (100%) atesteerituna.